Opublikowano: 6 lat 10 miesięcy temu Autor: Allf

Katalogi stron od lat stanowią podstawę działań SEO. Jednakże, zmiany algorytmów Google sprawiają, że przy dodawaniu do nich stron należy brać pod uwagę wiele czynników oraz robić to umiejętnie. Wówczas katalogowanie stron nadal przynosić będzie pożądany skutek. Aktualny algorytm Google, Pingwin 4.0, obniża bowiem pozycje stron wykorzystujące linki niskiej jakości. Obecnie liczy się bowiem nie tyle ilość linków, co ich jakość. 

Rodzaje katalogów internetowych

Zasadniczo, dzielone są one na:

- tematyczne

- branżowe

- firmowe

- katalogi SEO

Większość wartościowych katalogów jest płatna. Płatności dokonuje się kartą, sms-em lub multikodem. Istnieją też katalogi bezpłatne.

 

Koszty katalogowania stron

 

Najczęściej koszt pojedynczego wpisu to kwota od kilku do kilkunastu złotych. Koszt dodania linków do czołowych katalogów polskich (link poniżej) może wynieść kilkaset złotych, w zależności od wybranych opcji (niektóre katalogi oferują różne wersje wpisów).

Można również korzystać z ofert sklepów SEO, które oferują pakiety wpisów. Ich koszt jest różny. Wpisanie do ok. 20-30 katalogów to koszt w granicach 200 zł.

 



Gdzie warto dodawać strony?

 

Do najbardziej wartościowych katalogów stron należą katalogi płatne, prowadzone głównie przez największe portale jak Gazeta, Onet, Wirtualna Polska, Interia czy Dziennik Internautów. Katalogi dużych portali należą do zdecydowanie najbardziej wartościowych, gdyż dają pewność, że zachowają swoje wysokie standardy, jakość oraz moderację wpisów, a przez to nie zostaną ukarana przez Google w żaden sposób. Listy najlepszych katalogów można znaleźć w sieci. Spis taki stworzył m.in. specjalista SEO http://katalog-firmy.net/blog/najlepsze-katalogi-lista-jacka. 

 

Dodawanie stron do katalogów - na co zwróć uwagę?

 

Dodając strony do katalogów należy pamiętać o kliku zasadach. W przeciwnym razie nawet obecność w mocnych i wartościowych katalogach może nie tylko nie pomóc, ale nawet zaszkodzić.

Elementy, na które należy zwrócić uwagę to m.in.:

- odpowiedni tytuł wpisu, najlepiej oparty na nazwie marki oraz nazwie usługi

- odpowiednie tagi i kategorie

- unikalny opis wpisu, aby uniknąć zduplikowanego contentu

- rozłożenie dodawania wpisów w czasie - szczególnie ważne w przypadku nowych stron oraz stron dodanych do długiej listy katalogów

Po dodaniu strony do katalogu, należy upewnić się, że wpis został zaindeksowany przez Google. W przeciwnym razie wpis nie przyniesie skutku.

 

Dodawanie stron z adresami https

 

Katalogi firm i katalogi stron firmy Allf są wartościowe i systematycznie moderowane, akceptują wpisy witryn, z adresami http, jak również z https. Oferujemy również usługę katalogowania, czyli zlecenia nam dodania Twojej strony do wszystkich naszych katalogów. Uzyskasz pewność, że Twoja strona zostanie szybko i sprawnie opublikowana, a przygotowane przez nas unikalne opisy będą spełniać wszelkie wytyczne wyszukiwarek.

https://falco-jc.pl

https://katalog.mistrzu.com

https://best-in.pl

https://info-firm.net

https://www.qlweb.info

https://www.prweb.pl 

https://www.bluen.info.pl

https://infofresh.pl

https://allie.pl

https://katalog-firmy.biz

https://all8.pl

https://az-net.pl

https://greenbrand.pl

https://novin.pl

https://www.katalog.mcportal.pl

https://www.shopzone.pl

https://www.katalogseo.pl

https://www.katalok.pl

https://www.katalogstron.com.pl

https://www.katalog.f6.pl

https://www.limey.pl

 

Najlepsze katalogi stron - Top 100

https://najlepszekatalogi.pl

 

Co poza katalogami?

 

Wpisy do katalogów stron warto wesprzeć innymi działaniami. Na pewno należy wykorzystać marketing w sieciach społecznościowych. Choć linki w społecznościowych mają z reguły atrybut nofollow, to również okażą się przydatne. Portale social media mogą być też użyte do przyspieszenia indeksacji wpisów do katalogów stron, w przypadkach takich jak opisany wyżej.


Opublikowano: 8 lat 3 miesiące temu Autor: Allf

Obecność strony w wyszukiwarce internetowej jest niezbędna dla prowadzenia jej efektywnej promocji. Istnieje teza, że jeśli witryny nie ma w Google, strona w ogóle nie istnieje. Zdecydowana większość internautów w poszukiwaniu odpowiedzi na swoje pytania, chcąc znaleźć ofertę czy informacje na zadany temat, korzysta z wyszukiwarki. Stąd też zoptymalizowanie strony pod jej kątem jest bardzo istotne.

Dąży do tego audyt SEO, którego zaletą jest możliwość uzyskania trwałych wysokich pozycji strony, pod zadane słowa kluczowe, w wynikach organicznych wyszukiwarki. Audyt ma dążyć do naprawy, optymalizacji i rozwoju serwisu, aby ruch generowany na stronie z wyszukiwarek był jak największy.


Audyt SEO dostarcza właścicielowi strony internetowej oraz tworzącym ją lub rozwijającym programistom informacji dotyczących architektury witryny, jej poszczególnych elementów oraz konstrukcji treści, cennych dla optymalizacji pod kątem wybranych fraz. Dzięki takim czynnościom roboty wyszukiwarek internetowych przy ocenie zawartości strony wyżej plasują ją w wynikach wyszukiwania. Nie należy jednak przy tym zaniedbywać użytkowników, bowiem strona powinna być dostosowana pod mechanizm robotów Google, ale pozostawać w pełni czytelna i użyteczna dla internautów.

http://www.allf.pl/audyt-strony

Opublikowano: 8 lat 8 miesięcy temu Autor: Allf

E-mail marketing jest narzędziem pozwalającym na skuteczne prowadzenie promocji internetowych. Nie można mylić go z wysyłaniem masowego spamu do przypadkowych odbiorców. Precyzyjne targetowanie adresatów działań e-mail marketingowych pozwala na to, aby przekaz reklamowy trafił dokładnie do tych osób, które faktycznie są zainteresowane danym produktem czy usługą.

Trafny, zindywidualizowany e-mail marketing pozwala na zainteresowanie swoją ofertą potencjalnych klientów i ograniczanie kosztów dotarcia do nich. Umożliwia natychmiastowe przekazanie wiadomości w sposób spersonalizowany, co wpływa na pozytywny wizerunek firmy w oczach adresatów mailingu.

Aby uzyskać  korzyści z przeprowadzanej kampanii e-mail marketingowej należy skonstruować lub  kupić bazę mailingową. Zewnętrzni dostawcy takich baz oferują bazy ogólne i z podziałem na konkretne grupy odbiorców. Kluczowe jest posiadanie wiedzy o adresatach wysyłki, dzięki czemu maile reklamowe trafią do odpowiednich odbiorców i nie zostaną uznane za spam. Warto zapłacić za dostęp do baz specjalistycznych zbieranych przez serwisy tematyczne, bowiem dzięki nim można osiągać znacznie lepsze wyniki konwersji niż w przypadku baz ogólnych, portalowych.

http://www.allf.pl/mailing

Polecamy sprawne kampanie mailingowe: www.mailingo.pl

Opublikowano: 8 lat 9 miesięcy temu Autor: Allf

Telemarketing jest kojarzony przez szerokie grupy konsumentów jako narzędzie reklamowe, które najbardziej irytuje. Nachalne telefony telemarketerów, którzy zrobią wszystko, aby sprzedać towar lub usługę, budzą niechęć potencjalnych klientów. A jednak, przy zachowaniu odpowiednich zasad, telemarketing może charakteryzować się wysoką skutecznością.

Najistotniejszym elementem planowania akcji lub długofalowych działań telemarketingowych jest wybór bazy danych. Baza danych jest podstawą telemarketingu, bez względu na jej pochodzenie, strukturę czy formę. Jest to lista adresowa, która pozwala na zawiązanie bezpośredniego kontaktu z klientem. Wiele firm w swojej działalności wykorzystuje własne bazy danych klientów, którzy już wcześniej korzystali z oferty produktów i usług. Te osoby rzeczywiście mogą być zainteresowane nową ofertą promowaną przez telemarketerów. Wewnętrzna lista adresowa firmy jest najlepsza, o ile każdy rekord jest w niej dobrze opisany, wraz z podaniem preferencji zakupowych poszczególnych klientów.


Bazę danych można też kupić od zewnętrznej firmy, a po przeprowadzeniu pierwszej akcji telemarketingowej i zaktualizowaniu informacji znajdujących się w niej, baza staje się wewnętrzną listą adresatów firmy. Ważne jest, aby każda baza do telemarketingu posiadała numery telefonów - najlepiej aktualne. 

http://www.allf.pl/telemarketing 

Opublikowano: 8 lat 10 miesięcy temu Autor: Allf

Podstawą działań mailingowych jest skonstruowanie odpowiedniej listy subskrybentów, do których będziemy kierować naszego newslettera. Jest ona niezbędna dla specjalistów ds. marketingu, którzy zajmują się szeroko rozumianym mailingiem.

Najprostszym sposobem na budowanie takiej bazy będzie umieszczenie na swojej stronie internetowej prostego formularza, który pozwoli na samodzielne zapisywanie się użytkowników do newslettera. Najczęściej internauci podejmują taką aktywność z nadzieją na to, że będą informowani za pośrednictwem mailingu z danej firmy o nowościach sprzedażowych, promocjach i zindywidualizowanych akcjach promocyjnych. Dzięki temu firma gromadzi cenne adresy mailowe swoich potencjalnych, obecnych lub przyszłych klientów. Podejmowane w przyszłości działania mailingowe pozwolą na skierowanie przekazu reklamowego w ramach newslettera wyłącznie do osób, które życzą sobie jego otrzymania.


Formularz zapisania się do newslettera można umieścić nie tylko na stronie firmowej, ale i na profilach w social media, na blogu firmowym czy na stronach fan page. Ważne jest, aby formularz był prosty, a jego wypełnienie przez klienta trwało jak najkrócej. Formularz może składać się np. z dwóch pól - adres mailowy i imię użytkownika. Zalecane jest też pole ?powtórz adres email?, aby wyeliminować ewentualne błędy przy wpisywaniu adresu.

http://www.allf.pl/mailing 

Więcej artykułów o kampaniach mailingowych, mailingu i e-mail marketingu na stronie.

Opublikowano: 8 lat 11 miesięcy temu Autor: Allf

Mailing to e-mail wysyłany do grona osób, który może być wykorzystany do rozsyłania informacji o nowych produktach, promocjach i informacjach związanych z firmą. Mailing to jedna z najskuteczniejszych i najpopularniejszych form reklamowych w Internecie.

Informacja zawarta w mailingu powinna mieć charakter krótkotrwały: wyprzedaż, promocja w dniach.., zakończenie promocji. Mailing powinien charakteryzować się przyciągającą grafiką, małą ilością tekstu, przyciskiem - buttonem nakłaniającym do konkretnego działania np. : sprawdź, kup teraz, zapisz się itp. Powinien być również zastosowany przycisk z elementem motywującym do działania np.: rabat, kupon promocyjny, darmowa dostawa itp.

Mailing powinien być wysyłany tylko do osób, które ewentualnie mogą być zainteresowane ofertą. Baza kontaktów powinna pozwolić na precyzyjne stargetowanie mailingu w ten sposób, by wiadomość reklamową trafiła do osób rzeczywiście zainteresowanych danym produktem czy wykonywaną usługą.

 

Mailing jest wysyłany w zależności od zamierzeń, ma na celu:

poinformowanie np. o poszczególnym produkcie i zachęceniu do jego kupienia

zainteresowanie marką firmy

nawiązania stałej współpracy

zachęcenie do zapoznania się z produktami oferowanymi przez firmę

zachęcenie do sprzedaży

przekonanie klienta do firmy, produktu lub usługi

 

Najważniejsze zalety mailingu:

Trafność ? konkretne określenie docelowej grupy odbiorców

Oszczędność - koszt dotarcia do konkretnego odbiorcy jest wielokrotnie niższy niż w przypadku innej reklamy

Szybkość - przesłanie e-mail wiadomości jest błyskawiczna

Statystyka działania - dokładne statystyki ile wiadomości, do kogo oraz kiedy zostało wysłanych i odebranych

Z mailingu korzystają zarówno małe, średnie jak i duże firmy.

Indywidualność - możliwość automatycznego wysyłania spersonalizowanych wiadomości

Newslettery cieszą się sporym zaufaniem

 

Statystyka kampanii mailingowych:

3,8 miliardów istniejących skrzynek email

68% - użytkowników korzysta systematycznie z poczty elektronicznej

71% - internautów poczty elektronicznej czyta regularnie newslettery

37% odbiorców newsletterów deklaruje, iż zapisuje się na subskrypcję

93% - internautów poczty elektronicznej przyznaje, że subskrybuje newslettery

65% - posiadaczy urządzeń mobilnych korzysta z obsługi e-mail

10 - zamówionych maili codziennie z różnych serwisów do skrzynki

64% - internatów otwiera wiadomość e-mail biorąc pod uwagę temat wiadomości

7% - kwota wydana na reklamę cyfrową e-mail w ostatnich latach w porównani z kosztem innej reklamy

2800% - zwrot z inwestycji w działania e-mail marketingowe wynosi

 

Reklamę poprzez mailing to najbardziej efektywna forma dotarcia do potencjalnego klienta. Mailing reklamowy jest skuteczny i pożądany.  Osoby zainteresowane wiadomością przeczytają mail reklamowy i skontaktują się z firmą aby zrealizować ewentualne zamówienie. Dlatego dzięki targetowi, czyli wysyłaniu wiadomości do osób potencjalnie zainteresowanych danym tematem, można zapłać tylko za maile, które miały wcześniej zainteresowanie. Posiadamy profesjonalnie przystosowane serwery pocztowe i bazę odbiorców do których mail z pewnością dotrze.

http://www.allf.pl/mailing 

Inne artykuły z tematyki e-mail marketingu, mailingu i kampanii mailingowych znajdują się na stronie.

Opublikowano: 8 lat 11 miesięcy temu Autor: Allf

Dobrze zaprojektowana strona internetowa stanowi świetną wizytówkę firmy, która jednocześnie informuje potencjalnych klientów o ofercie, a także zachęca do podjęcia działania. O czym należy jednak pamiętać, aby strona www nie stała się wyłącznie celem samym w sobie?

Liczy się przydatna treść, łatwa nawigacja oraz optymalizacja.

Pierwszą kwestią na którą musisz zwrócić uwagę projektując stronę www, jest jej staranny projekt graficzny. Z całą pewnością nie sprawdzi się serwis zapełniony po brzegi grafiką, reklamami i animacjami flash. W takim przypadku strona będzie się znacznie dłużej wczytywać, a to może skutecznie zniechęcić czytelników. Warto więc postawić na duży minimalizm, co pozwoli uzyskać optymalną przejrzystość i łatwą nawigację strony.


Nie mniej ważna jest ponadto sama treść witryny internetowej. Nie chodzi przecież o to, aby zmęczyć klientów długimi informacjami na temat szczegółowej historii firmy czy też wyczerpującymi danymi o życiu i sukcesach jej właściciela. Należy dostosować się do oczekiwań potencjalnego odbiorcy i umieścić na stronie wyłącznie treści, które będą interesujące i przydatne z jego punktu widzenia. Warto uwzględnić w tym miejscu podstawowe zasady content marketingu.

Projektowanie strony www musi również koniecznie obejmować jej prawidłową optymalizację. Jeżeli o tym zapomnimy, wtedy szanse na pozyskanie ruchu z wyszukiwarek internetowych znacząco spadną.

http://www.allf.pl/tworzenie-stron 

Opublikowano: 9 lat 2 tygodnie temu Autor: Allf

Przygotowałeś bardzo wartościową pod względem merytorycznym stronę internetową, jednak w dalszym ciągu nie udaje Ci się pozyskać zadowalającego ruchu z wyszukiwarek? Zainwestowałeś swój cenny czas w pozycjonowanie, lecz bez rezultatów? Musisz więc koniecznie zamówić profesjonalny audyt!

Na czym polega audyt SEO i na co pozwala?

Celem audytu SEO jest przygotowanie przez doświadczoną w tym zakresie osobę lub firmę specjalnego raportu, który będzie informował Cię o słabych stronach optymalizacji Twojej witryny. Może również zawierać szczegółowe wskazówki dotyczące poprawy bieżącej sytuacji, jednak w takim przypadku przyjdzie Ci oczywiście drożej zapłacić.

Raport z audytu umożliwi podjęcie skutecznego działania w zakresie optymalizacji strony, a tym samym sprawi, że ta będzie znacznie bardziej przyjazna wyszukiwarkom. Pozwoli to znacząco podnieść efektywność pozycjonowania, a tym samym zwiększy szansę na pozyskanie szerokiego grona czytelników strony czy klientów sklepu internetowego.

W toku audytu specjalista SEO sprawdzi między innymi poprawność takich atrybutów wyszukiwarek jak title (tytuł strony), description (jej kilkuzdaniowy opis), keywords (słowa kluczowe), nagłówki, linkowanie wewnętrzne oraz Meta Tagi. W kolejnych artykułach na blogu przyjrzymy się bliżej im wszystkim.

http://www.allf.pl/audyt-strony 

Opublikowano: 9 lat 3 tygodnie temu Autor: Allf

Wyniki badań przeprowadzonych przez DMA pokazują, że każda złotówka zainwestowana w kampanię e-mail marketingową przynosi średnio zwrot na poziomie 43 zł. Spróbujmy zatem bliżej przyjrzeć się tej metodzie i zasadom pozwalającym uzyskać jak najwyższą jej skuteczność.

W każdym przypadku wystrzegaj się Spamu!

Najważniejszym przykazaniem e-mail marketingu jest unikanie za wszelką cenę wysyłania Spamu. Nie chodzi bowiem o to, aby rozsyłać do jak największej liczby osób śmieciowe, a co gorsza bardzo nachalne treści reklamowe. W ten sposób nie uda Ci się zbudować ze swoimi subskrybentami wzajemnej relacji opartej na zaufaniu, a w konsekwencji znacząco stracisz pod kątem wizerunkowym.

Znacznie korzystniej będzie zatem zbudować niekoniecznie ogromną bazę mailingową, jednak składającą się wyłącznie z użytkowników dobrowolnie zapisanych i zainteresowanych przesyłanymi przez Ciebie komunikatami. W tym miejscu trzeba powiedzieć stanowcze NIE wszelkim gotowym listom subskrypcyjnym oferowanym do sprzedaży na aukcjach internetowych. Włóż więc wysiłek w stworzenie własnej bazy, a to na pewno Ci się opłaci. Zyskasz również przychylność potencjalnych klientów, jeżeli udostępnisz łatwą i szybką możliwość wypisania się z listy w dowolnej chwili.


Jak skutecznie zachęcić subskrybentów do długotrwałej aktywności?

Chcąc pozyskać i utrzymać szerokie rzesze wartościowych subskrybentów musisz pamiętać o tym, że liczy się przede wszystkim dobre pierwsze wrażenie. Zwróć więc przed wysłaniem zbiorowego maila uwagę na pole ?Do:?, gdzie powinny znaleźć się konkretne dane personalne osoby wysyłającej wiadomość. Znacznie lepiej będzie więc wpisać ?Jan Kowalski firma X? niż samo ?biuro firmy X? albo samą nazwę przedsiębiorstwa. Dzięki temu odbiorca ma wrażenie, że komunikuje się z realną osobą, a nie wyłącznie nastawioną na zysk instytucją.

Nie mniej ważny jest ponadto intrygujący tytuł ? niezbyt reklamowy, rzetelny, ale też zaskakujący i pomysłowy. Często jesteśmy dziś bombardowani krzykliwymi mailami w stylu ?Wygrałeś, odbierz nagrodę!?, ?Przeczytaj koniecznie, od tego zależy Twoje życie? etc. Nie trzeba chyba specjalnie argumentować, że nikt nie potraktuje takiej wiadomości zbyt poważnie. Znacznie lepiej jest umieścić krótki komunikat, odnoszący się w intrygujący sposób do treści maila.

Należy ponadto wystrzegać się zbytniej powagi i formalizmu w treści wiadomości. Można więc luźno się przywitać, zwrócić do subskrybenta po imieniu, opowiedzieć jakiś krótki dowcip, wtrącić parę zdań o aktualnej pogodzie, czy też o tym, co akurat robimy. Ważna jest zawsze następująca kolejność ? najpierw budujesz relację, dopiero później sprzedajesz! Tylko przestrzegając tej zasady możesz zbudować pozycję uczciwego eksperta w swojej dziedzinie, dla którego ważniejsze od sprzedaży jest zadowolenie klienta.

Na zakończenie:

Nie popełniaj zatem powyżej przytoczonych błędów. Dzięki temu e-mail marketing może się dla Ciebie okazać bardzo tanią, a przy okazji wyjątkowo skuteczną metodą przynoszącą długotrwale wymierne zyski.

http://www.allf.pl/mailing 

Opublikowano: 9 lat 1 miesiąc temu Autor: Allf

Marketing bezpośredni jest bez wątpienia najskuteczniejszym sposobem pozyskiwania klientów oraz utrzymywania z nimi relacji. W artykule zajmiemy się jednym z jego rodzajów, a mianowicie telemarketingiem.

Jedna metoda, wiele korzyści!

Telemarketing stanowi stosunkowo tanią technikę marketingową, a jednocześnie pozwalającą dotrzeć w krótkim czasie do wielu potencjalnych odbiorców produktów naszej firmy. Umożliwia nie tylko skuteczną sprzedaż, lecz ponadto badanie preferencji klientów oraz ich opinii na temat wizerunku określonej marki.

Metoda ta może jednak zarazem wpłynąć bardzo negatywnie na postrzeganie firmy, jeżeli będzie stosowana w sposób nieprzemyślany. Jest to częste zwłaszcza dlatego, że kontakt telefoniczny rodzi pewne trudności wynikające z braku możliwości kontaktu face-to-face. W związku z tym rozmówca może stosunkowo łatwo zakończyć rozmowę, a także zareagować w sposób chamski, wulgarny bądź lekceważący w stosunku do telemarketera. Ten jednak powinien zawsze zachowywać należyty spokój i za wszelką cenę unikać niezręcznych sytuacji.

Zanim zaczniesz sprzedawać, najpierw poznaj klienta!

Rozmowę telemarketingową należy oczywiście rozpocząć od przedstawienia swojej godności, nazwy firmy oraz krótkiego podkreślenia celu rozmowy. Częstym błędem jest zbyt szybkie przechodzenie do sprzedaży bądź przedwczesne namawianie pod podjęcia akcji. Trzeba jednak pamiętać, że zanim przedstawimy potencjalnemu bądź stałemu klientowi swoją ofertę, musimy najpierw koniecznie poznać jego potrzeby i preferencje.

Chodzi bowiem o to, aby ten poczuł, że zależy nam na rozwiązaniu jego własnego problemu, a niekoniecznie samej sprzedaży. Telemarketer powinien więc przede wszystkim umieć słuchać, gdyż  dzięki temu znacznie łatwiej będzie dopasować ofertę ściśle pod oczekiwania klienta. Tym samym nie trzeba tracić czasu na namawianie go do czegoś, czym ten w żadnym stopniu nie jest zainteresowany.

Trzy złote reguły ? cecha, zaleta, korzyść

Bardzo ważne w skutecznym telemarketingu jest również to, aby umieć odpowiednio zaprezentować określony produkt. Nie przyniesie zamierzonego skutku  przedstawianie wyłącznie nudnych i trudnych do zrozumienia danych technicznych.

Należy zatem przedstawić klientowi krótko najważniejsze cechy produktu i wynikające z nich zalety. Musimy w tym miejscu odpowiedzieć sobie jednak na pytanie dotyczącego tego, czy aby na pewno to o czym mówimy zainteresuje akurat naszego klienta. Tutaj przydaje się właśnie wspomniane wcześniej rozpoznanie jego potrzeb.

Kluczowym elementem jest ostatecznie przedstawienie korzyści wynikających z podjęcia akcji przez naszego rozmówcę. Pokażmy mu, co może zyskać wybierając akurat nasz produkt i dlaczego jest to dla niego najlepsze rozwiązanie. Telemarketing może przynieść zaplanowane efekty tylko wówczas, gdy klient poczuje się traktowany indywidualnie i z troską o jego dobro.

http://www.allf.pl/telemarketing 


Opublikowano: 9 lat 1 miesiąc temu Autor: Allf

Założyłeś ciekawego bloga i chciałbyś na nim zarabiać? Musisz zatem wiedzieć, że jest to możliwe tylko pod warunkiem przyciągnięcia na stronę sporej liczby czytelników. Najłatwiejszym na to sposobem będzie uzyskanie wysokich pozycji w wyszukiwarce Google.

Czym jest pozycjonowanie i dlaczego warto?

Załóżmy, że posiadasz stronę internetową z bardzo interesującą i przydatną treścią, jednak nie słyszałeś jeszcze o czymś takim jak pozycjonowanie stron. Może się więc okazać, że pomimo tego bardzo mało osób będzie Cię odwiedzać. W tym momencie musisz dowiedzieć się o istnieniu takich algorytmów jak Panda czy Pingwin.

Na wysokich pozycjach w wyszukiwarkach znajdą się tylko te strony internetowe, które posiadają bardzo dużą ilość wartościowych linków wychodzących. Musisz więc zadbać o to, aby w innych miejscach Sieci pojawiły się treści linkujące do Twojego serwisu lub bloga. Nie chodzi jednak koniecznie o jak największą liczbę linków otoczonych śmieciowej jakości, albo co gorsza skopiowaną z innych źródeł treścią. Ważne jest również to, by linki te pochodziły  głównie ze stron o wysokim wskaźniku Page Rank.

Content is the king ? czyli rola profesjonalnej treści w pozycjonowaniu stron

Skuteczne pozycjonowanie może się udać tylko wówczas, gdy zdobywać będziesz linki pod wiele różnych fraz i słów kluczowych, najlepiej co najmniej kilkoma metodami. Można oczywiście korzystać z darmowych stron typu pressel pages czy katalogów, lecz ograniczając się do takich działań cudów niestety zdziałać się nie da.


Liczy się przede wszystkim czytelna, wartościowa i całkowicie unikalna treść, która pozwala rozwiązywać prawdziwe potrzeby realnych użytkowników Internetu.

Linkując główny serwis musisz skupić się zatem na podstawowych założeniach content marketingu. Tak napisane artykuły cieszą się na tyle dużym zainteresowaniem, że są one nie tylko linkowane na branżowych blogach i forach, lecz również chętnie komentowane i udostępniane w mediach społecznościowych.

Stajesz się tym samym w oczach internautów prawdziwym ekspertem. Będzie to bardzo dobrze widziane przez Google, a w konsekwencji znacząco zwiększy szanse na spektakularny sukces w pozycjonowaniu.

Na zakończenie:

Mamy nadzieję, że dzięki powyższemu artykułowi pojęcie pozycjonowania nie jest już dla Ciebie całkowicie obce. W kolejnych tekstach poznasz już konkretne metody pozyskiwania wartościowych linków pozycjonujących.

http://www.allf.pl/reklama 

Opublikowano: 9 lat 1 miesiąc temu Autor: Allf

Segmentacja rynkowa kluczowym elementem skutecznego marketingu

Pierwsze pytanie, jakie powinien sobie zadać każdy, kto pragnie rozpocząć wdrażanie profesjonalnej kampanii marketingowej dotyczy tego, do kogo powinna być kierowana promocja produktu. Chodzi zatem o podział potencjalnych klientów na określone grupy docelowe.

Jeśli coś jest dobre, to nigdy nie dla każdego!

Segmentacja pozwala podzielić odbiorców naszej oferty na homogeniczne grupy, wyodrębnione ze względu na pewne cechy. Marketing kierowany do masowego odbiorcy nie ma już dziś w zasadzie racji bytu, dlatego tak ważne jest przeprowadzenie tego rodzaju diagnozy. Na co jednak najbardziej zwracać uwagę w procesie marketingowej segmentacji?

Przede wszystkim na kryteria społeczno-demograficzne (płeć, wiek, wykonywany zawód, status społeczny), ekonomiczne (osiągane dochody), a przede wszystkim psychologiczne. Te ostatnie dotyczą preferencji klientów, ich gustów i oczekiwań względem produktu, a także samej marki. Aby zbadać takie właśnie cechy potencjalnych klientów należy zwykle dokonać specjalistycznych badań socjo-psychologicznych. Pozwoli to poznać ich ukryte potrzeby, by następnie móc skutecznie je zaspokoić. 


Czytelny przykład segmentacji w marketingu

Wyobraź sobie, że Twoja firma produkuje wysokiej jakości torby skórzane na laptopy. Ze względu na ich duży koszt, na pewno nie ma sensu kierować działań promocyjnych do osób z małymi dochodami, niskim wykształceniem, czy mieszkających na wsi. Z całą pewnością w znacznie większym stopniu produktem zainteresują się młodzi ludzie z wielkich aglomeracji miejskich, którzy wykazują specyficzny styl życia. Będą oni cechować się chociażby dużym stopniem mobilności, dbałością o własny prestiż i tendencją do podążania za aktualnymi modami.

Na zakończenie:

Dzięki stworzeniu grup docelowych przekaz marketingowy trafi wyłącznie do tych klientów, którzy  mogą być rzeczywiście zainteresowani oferowanym przez nas produktem. Pozwoli to uzyskać spore oszczędności w toku kampanii, przy jednocześnie zadowalającej skuteczności.

http://www.allf.pl/marketing