Archiwum: marzec 2015

Opublikowano: 9 lat 1 miesiąc temu Autor: Allf

Dobrze zaprojektowana strona internetowa stanowi świetną wizytówkę firmy, która jednocześnie informuje potencjalnych klientów o ofercie, a także zachęca do podjęcia działania. O czym należy jednak pamiętać, aby strona www nie stała się wyłącznie celem samym w sobie?

Liczy się przydatna treść, łatwa nawigacja oraz optymalizacja.

Pierwszą kwestią na którą musisz zwrócić uwagę projektując stronę www, jest jej staranny projekt graficzny. Z całą pewnością nie sprawdzi się serwis zapełniony po brzegi grafiką, reklamami i animacjami flash. W takim przypadku strona będzie się znacznie dłużej wczytywać, a to może skutecznie zniechęcić czytelników. Warto więc postawić na duży minimalizm, co pozwoli uzyskać optymalną przejrzystość i łatwą nawigację strony.


Nie mniej ważna jest ponadto sama treść witryny internetowej. Nie chodzi przecież o to, aby zmęczyć klientów długimi informacjami na temat szczegółowej historii firmy czy też wyczerpującymi danymi o życiu i sukcesach jej właściciela. Należy dostosować się do oczekiwań potencjalnego odbiorcy i umieścić na stronie wyłącznie treści, które będą interesujące i przydatne z jego punktu widzenia. Warto uwzględnić w tym miejscu podstawowe zasady content marketingu.

Projektowanie strony www musi również koniecznie obejmować jej prawidłową optymalizację. Jeżeli o tym zapomnimy, wtedy szanse na pozyskanie ruchu z wyszukiwarek internetowych znacząco spadną.

http://www.allf.pl/tworzenie-stron 

Opublikowano: 9 lat 1 miesiąc temu Autor: Allf

Przygotowałeś bardzo wartościową pod względem merytorycznym stronę internetową, jednak w dalszym ciągu nie udaje Ci się pozyskać zadowalającego ruchu z wyszukiwarek? Zainwestowałeś swój cenny czas w pozycjonowanie, lecz bez rezultatów? Musisz więc koniecznie zamówić profesjonalny audyt!

Na czym polega audyt SEO i na co pozwala?

Celem audytu SEO jest przygotowanie przez doświadczoną w tym zakresie osobę lub firmę specjalnego raportu, który będzie informował Cię o słabych stronach optymalizacji Twojej witryny. Może również zawierać szczegółowe wskazówki dotyczące poprawy bieżącej sytuacji, jednak w takim przypadku przyjdzie Ci oczywiście drożej zapłacić.

Raport z audytu umożliwi podjęcie skutecznego działania w zakresie optymalizacji strony, a tym samym sprawi, że ta będzie znacznie bardziej przyjazna wyszukiwarkom. Pozwoli to znacząco podnieść efektywność pozycjonowania, a tym samym zwiększy szansę na pozyskanie szerokiego grona czytelników strony czy klientów sklepu internetowego.

W toku audytu specjalista SEO sprawdzi między innymi poprawność takich atrybutów wyszukiwarek jak title (tytuł strony), description (jej kilkuzdaniowy opis), keywords (słowa kluczowe), nagłówki, linkowanie wewnętrzne oraz Meta Tagi. W kolejnych artykułach na blogu przyjrzymy się bliżej im wszystkim.

http://www.allf.pl/audyt-strony