E-mail marketing jest narzędziem pozwalającym na skuteczne prowadzenie promocji internetowych. Nie można mylić go z wysyłaniem masowego spamu do przypadkowych odbiorców. Precyzyjne targetowanie adresatów działań e-mail marketingowych pozwala na to, aby przekaz reklamowy trafił dokładnie do tych osób, które faktycznie są zainteresowane danym produktem czy usługą.
Trafny, zindywidualizowany e-mail marketing pozwala na zainteresowanie swoją ofertą potencjalnych klientów i ograniczanie kosztów dotarcia do nich. Umożliwia natychmiastowe przekazanie wiadomości w sposób spersonalizowany, co wpływa na pozytywny wizerunek firmy w oczach adresatów mailingu.
Aby uzyskać korzyści z przeprowadzanej kampanii e-mail marketingowej należy skonstruować lub kupić bazę mailingową. Zewnętrzni dostawcy takich baz oferują bazy ogólne i z podziałem na konkretne grupy odbiorców. Kluczowe jest posiadanie wiedzy o adresatach wysyłki, dzięki czemu maile reklamowe trafią do odpowiednich odbiorców i nie zostaną uznane za spam. Warto zapłacić za dostęp do baz specjalistycznych zbieranych przez serwisy tematyczne, bowiem dzięki nim można osiągać znacznie lepsze wyniki konwersji niż w przypadku baz ogólnych, portalowych.
http://www.allf.pl/mailing
Polecamy sprawne kampanie mailingowe: www.mailingo.pl