×

Uwaga

Please enter your Disqus subdomain in order to use the 'Disqus Comments (for Joomla)' plugin. If you don't have a Disqus account, register for one here

E-mail marketing jest narzędziem pozwalającym na skuteczne prowadzenie promocji internetowych. Nie można mylić go z wysyłaniem masowego spamu do przypadkowych odbiorców. Precyzyjne targetowanie adresatów działań e-mail marketingowych pozwala na to, aby przekaz reklamowy trafił dokładnie do tych osób, które faktycznie są zainteresowane danym produktem czy usługą.

Trafny, zindywidualizowany e-mail marketing pozwala na zainteresowanie swoją ofertą potencjalnych klientów i ograniczanie kosztów dotarcia do nich. Umożliwia natychmiastowe przekazanie wiadomości w sposób spersonalizowany, co wpływa na pozytywny wizerunek firmy w oczach adresatów mailingu.

Aby uzyskać  korzyści z przeprowadzanej kampanii e-mail marketingowej należy skonstruować lub  kupić bazę mailingową. Zewnętrzni dostawcy takich baz oferują bazy ogólne i z podziałem na konkretne grupy odbiorców. Kluczowe jest posiadanie wiedzy o adresatach wysyłki, dzięki czemu maile reklamowe trafią do odpowiednich odbiorców i nie zostaną uznane za spam. Warto zapłacić za dostęp do baz specjalistycznych zbieranych przez serwisy tematyczne, bowiem dzięki nim można osiągać znacznie lepsze wyniki konwersji niż w przypadku baz ogólnych, portalowych.

http://www.allf.pl/mailing

Polecamy sprawne kampanie mailingowe: www.mailingo.pl

| Kategoria: Mailing | | Odsłony: 7071 Drukuj E-mail

Obecność strony w wyszukiwarce internetowej jest niezbędna dla prowadzenia jej efektywnej promocji. Istnieje teza, że jeśli witryny nie ma w Google, strona w ogóle nie istnieje. Zdecydowana większość internautów w poszukiwaniu odpowiedzi na swoje pytania, chcąc znaleźć ofertę czy informacje na zadany temat, korzysta z wyszukiwarki. Stąd też zoptymalizowanie strony pod jej kątem jest bardzo istotne.

Dąży do tego audyt SEO, którego zaletą jest możliwość uzyskania trwałych wysokich pozycji strony, pod zadane słowa kluczowe, w wynikach organicznych wyszukiwarki. Audyt ma dążyć do naprawy, optymalizacji i rozwoju serwisu, aby ruch generowany na stronie z wyszukiwarek był jak największy.

Audyt SEO dostarcza właścicielowi strony internetowej oraz tworzącym ją lub rozwijającym programistom informacji dotyczących architektury witryny, jej poszczególnych elementów oraz konstrukcji treści, cennych dla optymalizacji pod kątem wybranych fraz. Dzięki takim czynnościom roboty wyszukiwarek internetowych przy ocenie zawartości strony wyżej plasują ją w wynikach wyszukiwania. Nie należy jednak przy tym zaniedbywać użytkowników, bowiem strona powinna być dostosowana pod mechanizm robotów Google, ale pozostawać w pełni czytelna i użyteczna dla internautów.

http://www.allf.pl/audyt-strony

| Kategoria: Audyt i optymalizacja | | Odsłony: 5401 Drukuj E-mail

Mailing to e-mail wysyłany do grona osób, który może być wykorzystany do rozsyłania informacji o nowych produktach, promocjach i informacjach związanych z firmą. Mailing to jedna z najskuteczniejszych i najpopularniejszych form reklamowych w Internecie.

Informacja zawarta w mailingu powinna mieć charakter krótkotrwały: wyprzedaż, promocja w dniach.., zakończenie promocji. Mailing powinien charakteryzować się przyciągającą grafiką, małą ilością tekstu, przyciskiem - buttonem nakłaniającym do konkretnego działania np. : sprawdź, kup teraz, zapisz się itp. Powinien być również zastosowany przycisk z elementem motywującym do działania np.: rabat, kupon promocyjny, darmowa dostawa itp.

Mailing powinien być wysyłany tylko do osób, które ewentualnie mogą być zainteresowane ofertą. Baza kontaktów powinna pozwolić na precyzyjne stargetowanie mailingu w ten sposób, by wiadomość reklamową trafiła do osób rzeczywiście zainteresowanych danym produktem czy wykonywaną usługą.

 

Mailing jest wysyłany w zależności od zamierzeń, ma na celu:

poinformowanie np. o poszczególnym produkcie i zachęceniu do jego kupienia

zainteresowanie marką firmy

nawiązania stałej współpracy

zachęcenie do zapoznania się z produktami oferowanymi przez firmę

zachęcenie do sprzedaży

przekonanie klienta do firmy, produktu lub usługi

 

Najważniejsze zalety mailingu:

Trafność ? konkretne określenie docelowej grupy odbiorców

Oszczędność - koszt dotarcia do konkretnego odbiorcy jest wielokrotnie niższy niż w przypadku innej reklamy

Szybkość - przesłanie e-mail wiadomości jest błyskawiczna

Statystyka działania - dokładne statystyki ile wiadomości, do kogo oraz kiedy zostało wysłanych i odebranych

Z mailingu korzystają zarówno małe, średnie jak i duże firmy.

Indywidualność - możliwość automatycznego wysyłania spersonalizowanych wiadomości

Newslettery cieszą się sporym zaufaniem

 

Statystyka kampanii mailingowych:

3,8 miliardów istniejących skrzynek email

68% - użytkowników korzysta systematycznie z poczty elektronicznej

71% - internautów poczty elektronicznej czyta regularnie newslettery

37% odbiorców newsletterów deklaruje, iż zapisuje się na subskrypcję

93% - internautów poczty elektronicznej przyznaje, że subskrybuje newslettery

65% - posiadaczy urządzeń mobilnych korzysta z obsługi e-mail

10 - zamówionych maili codziennie z różnych serwisów do skrzynki

64% - internatów otwiera wiadomość e-mail biorąc pod uwagę temat wiadomości

7% - kwota wydana na reklamę cyfrową e-mail w ostatnich latach w porównani z kosztem innej reklamy

2800% - zwrot z inwestycji w działania e-mail marketingowe wynosi

 

Reklamę poprzez mailing to najbardziej efektywna forma dotarcia do potencjalnego klienta. Mailing reklamowy jest skuteczny i pożądany.  Osoby zainteresowane wiadomością przeczytają mail reklamowy i skontaktują się z firmą aby zrealizować ewentualne zamówienie. Dlatego dzięki targetowi, czyli wysyłaniu wiadomości do osób potencjalnie zainteresowanych danym tematem, można zapłać tylko za maile, które miały wcześniej zainteresowanie. Posiadamy profesjonalnie przystosowane serwery pocztowe i bazę odbiorców do których mail z pewnością dotrze.

http://www.allf.pl/mailing 

Inne artykuły z tematyki e-mail marketingu, mailingu i kampanii mailingowych znajdują się na stronie www.mailingo.pl/blog-page/

 

| Kategoria: Mailing | | Odsłony: 4186 Drukuj E-mail

 

Katalogi stron od lat stanowią podstawę działań SEO. Jednakże, zmiany algorytmów Google sprawiają, że przy dodawaniu do nich stron należy brać pod uwagę wiele czynników oraz robić to umiejętnie. Wówczas katalogowanie stron nadal przynosić będzie pożądany skutek. Aktualny algorytm Google, Pingwin 4.0, obniża bowiem pozycje stron wykorzystujące linki niskiej jakości. Obecnie liczy się bowiem nie tyle ilość linków, co ich jakość. 

 

Rodzaje katalogów internetowych

 

Zasadniczo, dzielone są one na:

- tematyczne

- branżowe

- firmowe

- katalogi SEO

Większość wartościowych katalogów jest płatna. Płatności dokonuje się kartą, sms-em lub multikodem. Istnieją też katalogi bezpłatne.

 

Koszty katalogowania stron

 

Najczęściej koszt pojedynczego wpisu to kwota od kilku do kilkunastu złotych. Koszt dodania linków do czołowych katalogów polskich (link poniżej) może wynieść kilkaset złotych, w zależności od wybranych opcji (niektóre katalogi oferują różne wersje wpisów).

Można również korzystać z ofert sklepów SEO, które oferują pakiety wpisów. Ich koszt jest różny. Wpisanie do ok. 20-30 katalogów to koszt w granicach 200 zł.

 

Gdzie warto dodawać strony?

 

Do najbardziej wartościowych katalogów stron należą katalogi płatne, prowadzone głównie przez największe portale jak Gazeta, Onet, Wirtualna Polska, Interia czy Dziennik Internautów. Katalogi dużych portali należą do zdecydowanie najbardziej wartościowych, gdyż dają pewność, że zachowają swoje wysokie standardy, jakość oraz moderację wpisów, a przez to nie zostaną ukarana przez Google w żaden sposób. Listy najlepszych katalogów można znaleźć w sieci. Spis taki stworzył m.in. specjalista SEO http://katalog-firmy.net/blog/najlepsze-katalogi-lista-jacka. 

 

Dodawanie stron do katalogów - na co zwróć uwagę?

 

Dodając strony do katalogów należy pamiętać o kliku zasadach. W przeciwnym razie nawet obecność w mocnych i wartościowych katalogach może nie tylko nie pomóc, ale nawet zaszkodzić.

Elementy, na które należy zwrócić uwagę to m.in.:

- odpowiedni tytuł wpisu, najlepiej oparty na nazwie marki oraz nazwie usługi

- odpowiednie tagi i kategorie

- unikalny opis wpisu, aby uniknąć zduplikowanego contentu

- rozłożenie dodawania wpisów w czasie - szczególnie ważne w przypadku nowych stron oraz stron dodanych do długiej listy katalogów

Po dodaniu strony do katalogu, należy upewnić się, że wpis został zaindeksowany przez Google. W przeciwnym razie wpis nie przyniesie skutku.

 

Dodawanie stron z adresami https

 

Katalogi firm i katalogi stron firmy Allf są wartościowe i systematycznie moderowane, akceptują wpisy witryn, z adresami http, jak również z https. Oferujemy również usługę katalogowania, czyli zlecenia nam dodania Twojej strony do wszystkich naszych katalogów. Uzyskasz pewność, że Twoja strona zostanie szybko i sprawnie opublikowana, a przygotowane przez nas unikalne opisy będą spełniać wszelkie wytyczne wyszukiwarek.

https://falco-jc.pl

https://katalog.mistrzu.com

https://katalog-firmy.net

https://info-firm.net

https://www.qlweb.info

https://www.prweb.pl 

https://www.bluen.pl

https://infofresh.pl

https://allie.pl

https://katalog-firmy.biz

https://all8.pl

https://az-net.pl

https://greenbrand.pl

https://novin.pl

 

Najlepsze katalogi stron - Top 100

https://najlepszekatalogi.pl

 

Co poza katalogami?

 

Wpisy do katalogów stron warto wesprzeć innymi działaniami. Na pewno należy wykorzystać marketing w sieciach społecznościowych. Choć linki w społecznościowych mają z reguły atrybut nofollow, to również okażą się przydatne. Portale social media mogą być też użyte do przyspieszenia indeksacji wpisów do katalogów stron, w przypadkach takich jak opisany wyżej.

 

| Kategoria: Pozycjonowanie | | Odsłony: 2681 Drukuj E-mail
Strona 3 z 3