E-mail marketing mailing marketing

Mailing to e-mail wysyłany do grona osób, który może być wykorzystany do rozsyłania informacji o nowych produktach, promocjach i informacjach związanych z firmą. Mailing to jedna z najskuteczniejszych i najpopularniejszych form reklamowych w Internecie.

Informacja zawarta w mailingu powinna mieć charakter krótkotrwały: wyprzedaż, promocja w dniach.., zakończenie promocji. Mailing powinien charakteryzować się przyciągającą grafiką, małą ilością tekstu, przyciskiem - buttonem nakłaniającym do konkretnego działania np. : sprawdź, kup teraz, zapisz się itp. Powinien być również zastosowany przycisk z elementem motywującym do działania np.: rabat, kupon promocyjny, darmowa dostawa itp.

Mailing powinien być wysyłany tylko do osób, które ewentualnie mogą być zainteresowane ofertą. Baza kontaktów powinna pozwolić na precyzyjne stargetowanie mailingu w ten sposób, by wiadomość reklamową trafiła do osób rzeczywiście zainteresowanych danym produktem czy wykonywaną usługą.

 

Mailing jest wysyłany w zależności od zamierzeń, ma na celu:

poinformowanie np. o poszczególnym produkcie i zachęceniu do jego kupienia

zainteresowanie marką firmy

nawiązania stałej współpracy

zachęcenie do zapoznania się z produktami oferowanymi przez firmę

zachęcenie do sprzedaży

przekonanie klienta do firmy, produktu lub usługi

 

Najważniejsze zalety mailingu:

Trafność ? konkretne określenie docelowej grupy odbiorców

Oszczędność - koszt dotarcia do konkretnego odbiorcy jest wielokrotnie niższy niż w przypadku innej reklamy

Szybkość - przesłanie e-mail wiadomości jest błyskawiczna

Statystyka działania - dokładne statystyki ile wiadomości, do kogo oraz kiedy zostało wysłanych i odebranych

Z mailingu korzystają zarówno małe, średnie jak i duże firmy.

Indywidualność - możliwość automatycznego wysyłania spersonalizowanych wiadomości

Newslettery cieszą się sporym zaufaniem

 

Statystyka kampanii mailingowych:

3,8 miliardów istniejących skrzynek email

68% - użytkowników korzysta systematycznie z poczty elektronicznej

71% - internautów poczty elektronicznej czyta regularnie newslettery

37% odbiorców newsletterów deklaruje, iż zapisuje się na subskrypcję

93% - internautów poczty elektronicznej przyznaje, że subskrybuje newslettery

65% - posiadaczy urządzeń mobilnych korzysta z obsługi e-mail

10 - zamówionych maili codziennie z różnych serwisów do skrzynki

64% - internatów otwiera wiadomość e-mail biorąc pod uwagę temat wiadomości

7% - kwota wydana na reklamę cyfrową e-mail w ostatnich latach w porównani z kosztem innej reklamy

2800% - zwrot z inwestycji w działania e-mail marketingowe wynosi

 

Reklamę poprzez mailing to najbardziej efektywna forma dotarcia do potencjalnego klienta. Mailing reklamowy jest skuteczny i pożądany.  Osoby zainteresowane wiadomością przeczytają mail reklamowy i skontaktują się z firmą aby zrealizować ewentualne zamówienie. Dlatego dzięki targetowi, czyli wysyłaniu wiadomości do osób potencjalnie zainteresowanych danym tematem, można zapłać tylko za maile, które miały wcześniej zainteresowanie. Posiadamy profesjonalnie przystosowane serwery pocztowe i bazę odbiorców do których mail z pewnością dotrze.

http://www.allf.pl/mailing 

Inne artykuły z tematyki e-mail marketingu, mailingu i kampanii mailingowych znajdują się na stronie.

 

| Kategoria: Mailing | | Odsłony: 4374 Drukuj E-mail